Esperanza Peláez
Kyoto (Japonya)
23 Mayıs 2025 Cuma, 00:43
Diyerek şöyle devam etti: “Bize hayat veren ve bizi besleyen denize bakmak için daha fazlasını dinlememiz ve daha iyi anlamalıyız.” Madrid Fusion Direktörü Benjamín Lana'nın sözleri, Kyoto'daki Hotel Ritz Carlton'da düzenlenen İspanya Atelier Kyoto'nun Madrid Fusion Food'un açılışında, Uluslararası Gastronomi Kongresi'nin Japon şehrinde 2024'ün öngörüldüğü formatın ruhunu özetliyor ve bu yılın SEA ile birlikte, bir şekilde skorlaşıyor. Lana, Tarım, Balıkçılık ve Gıda Bakanı Luis Planas'ın başkanlığında bir açılışta, “Şefler, bilim adamları ve zanaatkârlar arasındaki diyaloğu içeren geniş bir vizyona sahip deniz, çünkü bu yaşam ve yiyecek kaynağıyla ilgilenmek için daha fazla dinlememiz ve daha iyi anlamamız gerekiyor,” dedi.
Bakan, “Bu Kongrenin Kyoto'da gerçekleşmesi çok alakalı, çünkü Japonya İspanyol tarım pazarı için ülkelerden ve öncelikli pazarlardan birini ve ilişkilerimiz sadece ekonomik değişime değil, aynı zamanda kültürel yakınlık ve karşılıklı bir hayranlığa dayanıyor” dedi. Takip eden sunumlar kanıtlandı, çünkü tüm sergiler hemen ve belirli hafızada odaklanmış olsa da, bir sabit vardı: küçüklerin takdir edilmesi, zanaatkârın savunması, koruma endişesi. Ateş, deyimsel bariyeri aktarabilmek ve heyecanlandırabilen, onu güldüren ve sürpriz yapabilen, onu güldürmek ve sürpriz yapmak için onu güldüren, ancak her şeyden önce, her şeyden önce, görünen şeylere değer veren bir ilke beyanı olan Culler de Pau ** (veya Grove) ateşi Javier Olleros'u açtı.
El ele, Chef Katsuhito Inoue (Kyoto'daki Ritz Carlton Hotel'de Katsuhito Inoue tarafından şefin restoran masası) ve Japonya'ya yerleşmiş İtalyan şef Luca Fantin'i takip ettiler. Sunumu, bir Antipasto Misto Pesce'nin (İtalya'da gelen gibi küçük geleneksel atıştırmalıkların bir ürün yelpazesi) detaylandırılmasından oluşuyordu ve her ikisi de kendi hafızalarını diğerinin kültürüne küçük göz kırpmalarıyla birleştirdi.
Ayrıca, iki sopa* şefi ve sahibi ve Japon gastronomisine adanmış Bullipedia ciltlerinin yazarı olan Albert Raurich'in ustaca bir sergisi yaptı. Onun davasında, Kongre'nin konuk bölgesi Katalonya'nın temsilcisi olarak, tarihi ve mutfak turunda Japon ve Katalan mutfağı arasında paralellikler kurdu.
Katalonya, tanınan bölge
Güne, iki gastronomi kültürü arasındaki iletken ipliği güçlendiren çeşitli ayrıntılarda bulunan, bu baskının konuk bölgesi olan Gastronomi Dünya Bölgesi 2025'ten Katalonya'dan da eşlik etti. Buna ek olarak, Aquanaria, Ebeveynlik Lubina ile kalite ve sürdürülebilirlik sağlayarak deniz dokunuşunu farklı atıştırmalıklara koydu.
Şarap Fernando Mora'nın ustası, İspanyol şarap yetiştiricilerinin bölgeyi ifade eden yerli üzümler için, eski bağların toparlanmasıyla ve ekolojik ve biyodinamik yetiştiriciliğine olan bağlılığından bahsetti.
Cantabrian Chele González, Chele (Manila) tarafından Galeri'den şef ve Filipinler'deki gastronomik restoran kavramının tanıtımı, Atlantik'in yerli görünümünden takımadaları yıkayan Pasifik'in bozulmalarına, ılıman ve harika sularına daldırma sundu. “Filipinler'de bir dolaysızlık mutfağı var, çünkü o sırada çevrenin verdiği ve tüketildiği için,” dedi González, Kinilaw gibi daha da şaşırtıcı paralelliklerden, cebrike benzer bir tabak ve aynı zamanda meyvelerin doğal bir sirke olarak kullanıldığı atalardan bahsediyor. Kendi kültürüne bir övgü olarak, ölçekli bir balık için bir hindistancevizi pilpil geliştirdi; Mutfak yanlış oluşumunun farklı ve kişisel bir yönü.
Bir nehirdeki yağmur suyunun bile yediğimiz balıkları nasıl etkilediğine, muhteşem plastik güzelliğe sahip bir dizi peyzaj yemekleriyle ne kadar heyecan verici bir yansımayı gösteren büyük Japon öğretmeni Yosihiro Narisawa (Narisawa **, Tokyo); Dünyadaki meslektaşlarının tanınmasını kazanan bir yetenek ve hassasiyet.
Bilimsel bölümde, Japon genetikçi Takashi Gojobori, deniz açık inovasyon ekibinin Japonya'nın kıyı ortamlarında deniz biyolojik çeşitliliğini geleneksel olarak balıkçılık açısından çok zengin ve bugün feracitylerini azaltmaya yardımcı olmak için genomikleri nasıl uyguladığını açıkladı. Gojobori, şef Yosihiro Narisawa gibi, bu ekosistemlerin korunması üzerinde çalıştıkları esnaf balıkçılarının rolünü iddia etti. Gün, şefler Javier Olleros, Yoshihiro Narisawa, Katsuhito Inoue, Chele González ve Luca Fantin tarafından gastronomik bir akşam yemeği ile sona erdi.
Yorum
Bir Hata Bildir
Kyoto (Japonya)
23 Mayıs 2025 Cuma, 00:43
Diyerek şöyle devam etti: “Bize hayat veren ve bizi besleyen denize bakmak için daha fazlasını dinlememiz ve daha iyi anlamalıyız.” Madrid Fusion Direktörü Benjamín Lana'nın sözleri, Kyoto'daki Hotel Ritz Carlton'da düzenlenen İspanya Atelier Kyoto'nun Madrid Fusion Food'un açılışında, Uluslararası Gastronomi Kongresi'nin Japon şehrinde 2024'ün öngörüldüğü formatın ruhunu özetliyor ve bu yılın SEA ile birlikte, bir şekilde skorlaşıyor. Lana, Tarım, Balıkçılık ve Gıda Bakanı Luis Planas'ın başkanlığında bir açılışta, “Şefler, bilim adamları ve zanaatkârlar arasındaki diyaloğu içeren geniş bir vizyona sahip deniz, çünkü bu yaşam ve yiyecek kaynağıyla ilgilenmek için daha fazla dinlememiz ve daha iyi anlamamız gerekiyor,” dedi.
Bakan, “Bu Kongrenin Kyoto'da gerçekleşmesi çok alakalı, çünkü Japonya İspanyol tarım pazarı için ülkelerden ve öncelikli pazarlardan birini ve ilişkilerimiz sadece ekonomik değişime değil, aynı zamanda kültürel yakınlık ve karşılıklı bir hayranlığa dayanıyor” dedi. Takip eden sunumlar kanıtlandı, çünkü tüm sergiler hemen ve belirli hafızada odaklanmış olsa da, bir sabit vardı: küçüklerin takdir edilmesi, zanaatkârın savunması, koruma endişesi. Ateş, deyimsel bariyeri aktarabilmek ve heyecanlandırabilen, onu güldüren ve sürpriz yapabilen, onu güldürmek ve sürpriz yapmak için onu güldüren, ancak her şeyden önce, her şeyden önce, görünen şeylere değer veren bir ilke beyanı olan Culler de Pau ** (veya Grove) ateşi Javier Olleros'u açtı.
El ele, Chef Katsuhito Inoue (Kyoto'daki Ritz Carlton Hotel'de Katsuhito Inoue tarafından şefin restoran masası) ve Japonya'ya yerleşmiş İtalyan şef Luca Fantin'i takip ettiler. Sunumu, bir Antipasto Misto Pesce'nin (İtalya'da gelen gibi küçük geleneksel atıştırmalıkların bir ürün yelpazesi) detaylandırılmasından oluşuyordu ve her ikisi de kendi hafızalarını diğerinin kültürüne küçük göz kırpmalarıyla birleştirdi.
Ayrıca, iki sopa* şefi ve sahibi ve Japon gastronomisine adanmış Bullipedia ciltlerinin yazarı olan Albert Raurich'in ustaca bir sergisi yaptı. Onun davasında, Kongre'nin konuk bölgesi Katalonya'nın temsilcisi olarak, tarihi ve mutfak turunda Japon ve Katalan mutfağı arasında paralellikler kurdu.
Katalonya, tanınan bölge
Güne, iki gastronomi kültürü arasındaki iletken ipliği güçlendiren çeşitli ayrıntılarda bulunan, bu baskının konuk bölgesi olan Gastronomi Dünya Bölgesi 2025'ten Katalonya'dan da eşlik etti. Buna ek olarak, Aquanaria, Ebeveynlik Lubina ile kalite ve sürdürülebilirlik sağlayarak deniz dokunuşunu farklı atıştırmalıklara koydu.
Şarap Fernando Mora'nın ustası, İspanyol şarap yetiştiricilerinin bölgeyi ifade eden yerli üzümler için, eski bağların toparlanmasıyla ve ekolojik ve biyodinamik yetiştiriciliğine olan bağlılığından bahsetti.
Cantabrian Chele González, Chele (Manila) tarafından Galeri'den şef ve Filipinler'deki gastronomik restoran kavramının tanıtımı, Atlantik'in yerli görünümünden takımadaları yıkayan Pasifik'in bozulmalarına, ılıman ve harika sularına daldırma sundu. “Filipinler'de bir dolaysızlık mutfağı var, çünkü o sırada çevrenin verdiği ve tüketildiği için,” dedi González, Kinilaw gibi daha da şaşırtıcı paralelliklerden, cebrike benzer bir tabak ve aynı zamanda meyvelerin doğal bir sirke olarak kullanıldığı atalardan bahsediyor. Kendi kültürüne bir övgü olarak, ölçekli bir balık için bir hindistancevizi pilpil geliştirdi; Mutfak yanlış oluşumunun farklı ve kişisel bir yönü.
Bir nehirdeki yağmur suyunun bile yediğimiz balıkları nasıl etkilediğine, muhteşem plastik güzelliğe sahip bir dizi peyzaj yemekleriyle ne kadar heyecan verici bir yansımayı gösteren büyük Japon öğretmeni Yosihiro Narisawa (Narisawa **, Tokyo); Dünyadaki meslektaşlarının tanınmasını kazanan bir yetenek ve hassasiyet.
Bilimsel bölümde, Japon genetikçi Takashi Gojobori, deniz açık inovasyon ekibinin Japonya'nın kıyı ortamlarında deniz biyolojik çeşitliliğini geleneksel olarak balıkçılık açısından çok zengin ve bugün feracitylerini azaltmaya yardımcı olmak için genomikleri nasıl uyguladığını açıkladı. Gojobori, şef Yosihiro Narisawa gibi, bu ekosistemlerin korunması üzerinde çalıştıkları esnaf balıkçılarının rolünü iddia etti. Gün, şefler Javier Olleros, Yoshihiro Narisawa, Katsuhito Inoue, Chele González ve Luca Fantin tarafından gastronomik bir akşam yemeği ile sona erdi.
Yorum
Bir Hata Bildir